tik tak zegt de klok.... - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van familie helden - WaarBenJij.nu tik tak zegt de klok.... - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van familie helden - WaarBenJij.nu

tik tak zegt de klok....

Blijf op de hoogte en volg familie

02 September 2012 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

en de tijd tikt door....

langzaam komt het allemaal dichterbij...Marco zijn vertrek datum is al over minder dan 2 maanden....De laatst dingetjes worden verzonnen, gepland en geregeld...Nu zijn we druk bezig met de pre-visit zoals ze dat zo mooi zeggen...het bezoekje om te kijken waar we nou eigenlijk precies gaan wonen, welke school en waar alles zich bevind...

Sommige mensen zijn daar al heel lang mee bezig, ouders hebben opgezocht hoe je er het snelst komt en vrienden hebben al besloten wanneer ze komen en mijn zwagertje die zit er soms al in zijn gedachten...

En dan heb je de mensen die je wel kent maar wat verder weg staan...grappig dat juist die groep de meeste beren op de weg ziet...Ach tja ik maak me er niet zo druk om...Ik geloof dat ik overal wel mijn plekje vind en dat echte vrienden blijven...en zo niet dan waren we duidelijk toe aan wat nieuwe...Ik heb nu ook een paar vriendinnen die ik soms een half jaar niet spreek dan super veel en vaak een paar maanden en dan weer een half jaar niet....en waarom ik dat vriendinnen noem...nou simpel om de reden dat als ik ze spreek alles is zoals het was alleen missen we wat informatie die dan gewoon word gedeeld...en als ik die midden in de nacht bel voor hulp ze ook zouden komen...dus nee daar maak ik me niet zo druk om...ook denken mensen dat ik het vreselijk krijg omdat ik geen baan heb daar...geloof me daar lig ik nou net niet wakker van...

Waar ik soms wel van wakker lig...stel je voor dat de meiden het helemaal niets vinden op school en geen vriendinnen krijgen en dat soort onzin...ja ik weet ook wel dat het nergens op slaat maar ja midden in de nacht is dat soms anders...ach het komt allemaal vast goed...de engels kindercursus is binnen dus dinsdag gaan we beginnen met les 1...

Vrijdag mag het gips eraf van Marco, als alles goed blijkt te genezen op de foto...en dan een weekje later gaan we 4 dagen naar Qatar met zijn 4tjes....gaan we heel luxe business class....heb ik nog nooit gedaan dus ook alweer een ervaring....veel foto's gaan we maken en genieten van wat komen gaat...

we houden jullie op de hoogte...

  • 02 September 2012 - 20:53

    Bianca:

    wat een spannende dingen allemaal. ik denk dat echte vrienden altijd blijven, en elkaar iedere dag spreken betekend geen hechtere vriendschap wen! en wat beren op de weg betreft, of zoals ze in Qatar zeggen kamelen op de weg. jij hebt twee sociale meiden, die gaan echt wel vrienden vinden daar. en de ervaring die zij hiervan meekrijgen is zoveel meer waard. xx

  • 03 September 2012 - 19:29

    Froukje:

    Ik vind het stoer dat jullie gaan en dat niet alleen, hoe jonger de meiden zijn, hoe sneller ze zich aanpassen! Na een aantal weken daar te zijn, weten ze niet beter meer. Gaat vast goed komen!
    Ik blijf jullie volgen, want wat een gaaf avontuur vind ik dit!

  • 03 September 2012 - 20:43

    Caby:

    Je hebt het goed verwoord en ik ben het helemaal met je eens!
    Ik ben er ook niet bang voor hoor dat jij en je gezin het er niet naar jullie zin gaan hebben. Jullie zijn leuke, enthousiaste, goed gebekte mensen en na een beetje wennen en misschien hier en daar een aanpassing zal het vast en zeker een mooie tijd daar worden.
    Ik word in ieder geval een vaste lezer van jullie blog!

  • 03 September 2012 - 20:55

    Kelly:

    Klopt helemaal echte vrienden blijven,en gek genoeg gebeurt dat ook bij ons hihi.
    Ik weet zeker dat het goed komt daar twijfel ik geen moment aan ik ken je......
    Maar geniet ook van deze fantastisch kans !!!!! Neemt niet weg dat ik je ga missen en zodra je terug bent in het koude kikkerland kom ik samen met je kleine vriend een bakkie doen,en ik blijf je gewoon volgen !!!!

  • 03 September 2012 - 22:02

    Timmy:

    Ohw wat vind Ik dit ontzettend gaaf:) zo ver weg straks maar dankzij de technologie ook weer zo dichtbij:) jullie gaan een onwijs gave maar ook oh zo spannende tijd tegemoet maar hoe vet en bijzonder jullie kunnen t dikke kuspp en wij volgen jullie hoor;-)

  • 04 September 2012 - 17:21

    Mies:

    Geweldige ervaring voor jullie alle vier. hoop dat het gips er snel af mag.
    De voorbereiding is vast spannend voor de meisjes.
    Blijf jullie de komende jaren volgen.

    Liefs Mies

  • 14 September 2012 - 16:25

    Nathalie:

    Joehoe, jullie zijn er nu gewoon!!!
    Veel plezier en succes!
    xx

  • 14 September 2012 - 16:25

    Nathalie:

    Joehoe, jullie zijn er nu gewoon!!!
    Veel plezier en succes!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Berkel en Rodenrijs

familie

ons gezin bestaat uit papa Marco, mama Wendy, dochter Mexx 20-07-2006, dochter Jayna 15-02-2008 en dochter Ziya 12-02-2015

Actief sinds 16 Aug. 2012
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 28461

Voorgaande reizen:

03 Januari 2013 - 30 Juni 2016

qatar ons nieuwe avontuur....

Landen bezocht: