toos werkeloos... - Reisverslag uit Doha, Qatar van familie helden - WaarBenJij.nu toos werkeloos... - Reisverslag uit Doha, Qatar van familie helden - WaarBenJij.nu

toos werkeloos...

Blijf op de hoogte en volg familie

22 Maart 2014 | Qatar, Doha

De dag is gekomen..de dag dat mijn werk echt gaat stoppen. En zo leuk dat ik het vind, zo spannend vind ik het ook. Best wel lekker een ritme en dat alles vast ligt. Nu gaan we weer of eigenlijk ik ga weer een nieuw ritme zoeken. Over 2 weken gaan we een nachtje in de woestijn kamperen. Super leuk natuurlijk en weer eens wat anders. Daar kunnen we ook sandboarden, en als ik dat leuk vind, is dat het eerste wat ik ga ondernemen. Er zijn vast ergens lessen te volgen of workshops voor.

Dit weekend is het alweer koningsdag hier. Dat vieren ze hier een maandje eerder omdat het in April niet meer te harden is buiten en zoveel mensen en activiteiten krijg je niet binnen gestald. Het was weer super lachen en de meiden hebben genoten. De nacht ervoor hebben de meiden een sleepover hier gehad en dat was super geslaagd maar wat een werk 5 meiden... Robert te Brink respect!!!! Voordat je de deur uit kan, de een moet zijn haren nog kammen, de andere zijn schoenen nog zoeken...de derde wil nog oorbellen in en de vierde gaat nog even naar de wc..en de vijfde verwisselt toch nog even haar outfit.... geweldig dat dan weer wel.. Marco en ik kwamen niet meer bij... je hebt ineens een huis vol modellen..
In de shoppingmall waren we dan ook een bezienswaardigeheid want tja we hadden een fortuin mee... Denk dat de meiden een hoop kamelen waard zijn... De meiden gingen natuurlijk als echte diva's op het golfkarretje naar het restaurant... Het was te leuk gewoon!

Op school gaan we alweer de laatste term in (althans officieel over 2 weken) de lente begint en voor we het weten zitten we alweer in het vliegtuig naar NL... Grappig hoe gewoon het vliegtuig al voelt.. De meiden zijn altijd wel hieperdepiep als we gaan maar vinden vliegen heel gewoon. Deze zomer zijn we van plan om naar Sri Lanka te gaan als we terugkomen van NL.. Even echt op vakantie dat hebben we vorig jaar toch wel gemist. Maar eerst naar NL...Er staat al een weekendje Volendam op de planning met de meiden (7 stuks) en ik kan niet wachten..volendammers berg je maar... Ook zijn er weer (of dan weer) een heleboel baby's geboren dus ga ik heerlijk knuffelen overal.. Een paar speciale baby's onderweg... 1tj waar ik in November voor terug ga vliegen om die even te gaan bewonderen, te knuffelen en te helpen daar.... Dan kan ik gelijk naar de Hugo Grotius reunie... man wat word ik eigenlijk oud. Als je naar een voorgezet onderwijs reunie gaat en je bent er al meer dan 10 jaar weg...tja dan behoor je tot de oude generatie. Al werd ik van de week 26 geschat (te lief!!) en werd mij net in de winkel verteld dat mijn meisje (Jayna) zo mooi is en dat ze dat van mij heeft! Dat hoor ik graag... De rimpels doen tot nu toe nog niet echt hun intrede alleen de grijze haren zijn niet meer op 1 hand te tellen... maar daar is haarverf voor uitgevonden tot ik straks de 50 ofzo bereik dan geef ik het op.... Maar das nog even ver van mijn bed...
Nu eerst maar even gaan genieten van de vrije dagen, uren en minuten die komen gaan....

  • 22 Maart 2014 - 16:08

    Nathalie:

    Vind t heerlijk.om je verhalen te lezen..... maar.... dan ben ik me.ook altijd extra bewust dat ik.je zo.mis!!!
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

familie

ons gezin bestaat uit papa Marco, mama Wendy, dochter Mexx 20-07-2006, dochter Jayna 15-02-2008 en dochter Ziya 12-02-2015

Actief sinds 16 Aug. 2012
Verslag gelezen: 604
Totaal aantal bezoekers 28369

Voorgaande reizen:

03 Januari 2013 - 30 Juni 2016

qatar ons nieuwe avontuur....

Landen bezocht: