even snel een update.... - Reisverslag uit Doha, Qatar van familie helden - WaarBenJij.nu even snel een update.... - Reisverslag uit Doha, Qatar van familie helden - WaarBenJij.nu

even snel een update....

Blijf op de hoogte en volg familie

21 September 2014 | Qatar, Doha

Het nieuwe schooljaar is begonnen en de meiden hebben er enorm veel zin in. Er is weer een hoop gebeurd, Nederland en Sri lanka bezocht en genoten van het leven. En natuurlijk niet vergeten dat er een nummer 3 onderweg is.. Spannend. Marco en ik hebben het er veel over gehad, wel of niet een derde.. Toen weer wel maar later toch maar niet. Wat een beslissing en net toen we ons erbij hadden neergelegd dat het er bij 2 zou blijven kwamen we erachter dat het lot een andere beslissing had genomen. We kwamen er net voor het vertrek naar NL achter dus besloten we even ons mond te houden tegen de meiden aangezien ik net 7 weken zwanger was en ik niet wilde dat heel Doha het al zou weten voor NL was ingelicht. Dus nadat ook Marco was aangekomen in NL hebben we het de meiden verteld... Die koppies geweldig! 5 keer vroegen ze nog of we echt geen grapje maakte want dat was dan geen leuk grapje vonden ze hihi.. Toen we echt bleven volhouden kwam het gespring en het gejuich en alle vragen.. Ja de meiden zijn dolgelukkig. En zorgen dan ook (soms beetje te ) goed voor mij. Als ik maar een keer gaap wordt er al voorgesteld dat ik best even mag slapen en als ik een beetje moeilijk kijk vragen ze bezorgd of ik mij wel goed voel. Dat neemt nu wel een beetje af al kunnen ze niet wachten en wij ook niet tot we weten wat er nou eigenlijk in zit.. wordt het roze of blauw.. Ook kunnen ze niet wachten tot ze de baby kunnen voelen schoppen, maar dat duurt niet zo gek lang meer want ik voel het guppie al. Ja blijft bijzonder...

Dus weer een nieuw avontuur; bevallen in het buitenland.. eerlijk gezegd krijg ik er de kriebels van.. niet dat het hier is maar dat ik een derde keizersnee krijg... Hopelijk gaat het herstel net zo goed als bij de meiden dan loop ik 3 dagen later alweer buiten.. maar ja ben ook weer ff een paar jaartjes ouder.. Verder zijn we bezig de wieg hier te krijgen en de kinderstoel... Zoals het er nu uit ziet gaat het allemaal lukken..
Dit wordt trouwens de eerste uit ons gezin die niet in een even jaar geboren wordt.. Marco en ik uit 1980 en de meiden uit 2006 en 2008..

Ik ben ook weer begonnen op school, heb erg relaxte uren dus genoeg tijd voor andere dingen. Ik zit momenteel in mijn; jeetje wat ben ik moe de hele tijd fase maar Marco heeft er ook last van dus of dat nou direct met zwanger zijn te maken heeft.
Verder ben ik eindelijk begonnen aan mijn boek en de eerste ideeën staan dus op papier. Hopelijk zet ik nu dan door...Dit weekend hebben we gevaren met vrienden en dat was echt heerlijk zo'n dagje op het water. Ook de herfst begint langzaam te komen en de 40 graden wordt nog net aangetikt.. maar er zijn al momenten van 34 graden bij.. heerlijk dus. Over een paar weekjes hebben we de eerste vakantie en de eerste gasten alweer... Ja de tijd vliegt voorbij.

Vandaag zijn we 9 jaar getrouwd, de bruiloft 9 jaar geleden. Wat een dag, een mooie jurk met zwarte stip na 5 minuten... een ja woord, een mooie auto, een fotoshoot en een feest.. mooie herinneringen en een huwelijksnacht zonder dekbed of toch wel als je weer nuchter bent... Ja was een mooie dag, eentje uit alle mooie dagen die daarop volgden.. 2 geboortes van onze prinsessen en ons tripje samen naar New York, ook wel 1 van de hoogtepunten... Ik hoop op nog vele mooie jaren samen...
Maar nu eerst de meiden halen uit school...


  • 22 September 2014 - 21:04

    Kelly:

    Wow Wendy,Marco en girls.

    Super gefeliciteerd met dit prachtig nieuws !!!!!!!! Ben super blij.
    Geniet ervan. En ook ik blijf je volgen.


    Dikke kus Kelly, Inno en Nino

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

familie

ons gezin bestaat uit papa Marco, mama Wendy, dochter Mexx 20-07-2006, dochter Jayna 15-02-2008 en dochter Ziya 12-02-2015

Actief sinds 16 Aug. 2012
Verslag gelezen: 1038
Totaal aantal bezoekers 28369

Voorgaande reizen:

03 Januari 2013 - 30 Juni 2016

qatar ons nieuwe avontuur....

Landen bezocht: